Staket

I morgon hoppas jag på att det blir inhandling av staket, så vi får upp det någon gång, vore härligt!
Tror mannen skulle iväg med ena bror sin och köpa, hoppas!
För då har vi det ev uppe innan helgens slut, så då blir det helgens projekt :)



Ni ser, sa jag inte för ett bra tag sedan att jag skulle lägga mig???
Varför är det så himla svårt att flytta arslet till sängen? Att man aldrig lär sig hur trött man än är alltså, det är ju inte normalt haha. Fast jag är inte normal heller, å vad är normalt? Haha nu börjar jag bli dryg med, tecken på att jag borde lägga mig, jag e faktiskt påväg nu. Mannen kröp precis ned och det går inte för sig utan mig, måste ju göra sällskap ;) Men har kikat på lite mobiler och hitta en skit cool mobil som jag vill beställa från kina, så med andra ord så finns den inte ens här. Det enda jobbiga är att det är pekskärm isf, det låter jobbigt men kanske en vanesak? Ska sova på saken, Natti!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Staket vid infarten eller runt hela? Blir en stor grind vid infarten eller?

2010-06-11 @ 09:49:50
Postat av: Madelene

Infarten kommer att bli öppen, vill inte ha något iför där så man lär stanna bilen, gå ut & öppna en grind för att kunna köra in och stanna trafiken o så som blir på vägen. Så det blir staket runt resten. Men nu blir det ju skitväder hela helgen så staket får bli till veckan.

2010-06-11 @ 18:52:07
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback