Uppdatering

Som ni märkt så har det inte blivit någon vidare uppdatering. Dels för att jag inte mått så bra och dels har det inte funnits någon ork..Tyvärr. Men ska uppdatera er lite nu då jag är på bättringsvägen!

Tisdagen började med att jag låg i sängen enda till kl 15, gick bara upp för att ge Aurora frukost & lunch. Sen fick  Micke leka lite med henne däremellan så jag fick vila. Han försökte oxå att jobba emellan, hehe. Aurora var inge pigg så var hemma med vab måndag & tisdag. Sen så har jag varit yr sen 1 vecka tillbaka och visste inte varför. Ringde till distriksköterska åt Aurora på tisdagen då hon fått utslag av tbe sprutan men de var ofarligt sa hon, så passade jag på att fråga om min yrsel. Hon tyckte genast att vi skulle boka en läkartid då den varit så länge och jag på tisdagen inte kom upp ur sängen fören på eftermiddagen så fick en läkartid på onsdags morgonen. Det visade sig att jag har kristall sjukan.. Inte så konstigt att jag varit så yr då! Fick medicin mot det så nu är ja på bättringsvägen, tack o lov. Hade även väldigt lågt blodtryck, det låg på strax under 105 när jag låg ned. Så han tyckte inte att jag skulle jobba & anstränga mig på några dagar, så nu är jag hemma från jobbet och sjuker helgen ut. Ledig på måndag och jobbar på tisdag nästa gång. Längtar dit, man saknar jobbet när man är ifårn det och jag blir ju såå rastlös att bara gå hemma om dagarna, kryper i kroppen. Jag vill jobba o göra rätt för mig. Men jag måste acceptera att jag nu inte kan de då jag lär ta de lugnt.

Aurora är frisk igen iaf och är på dagis och leker av sig lite. Micke åker till tyskland under eftermiddagen så jag & aurora blir själva till i morgon kväll, skönt tycker jag! Hoppas yrseln är på min sida bara då vi blir själva men de ska nog gå bra :) Skönt att få egen tid med dottern oxå på hemmaplan då de inte sker så ofta.



Nu ska jag vila lite, endå piss väder ute.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Är lite seg jag. Men sant det, ser faktiskt lite ut som henne :) Hehe.

2010-06-20 @ 16:41:42
URL: http://sabinalande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback