Usch för en natt!

Det här har varit värsta natten hittills av vad jag kan minnas iaf, nog för att man kan vara vaken med dom små på nätterna då dom inte vill/kan sova, typ som vi ständigt var när Aurora var liten. Men denna natt tar faktiskt priset.. Lilla damen somna bra igår kväll och allt var som vanligt, sen vid kl 22 så drog det igång. Kan säga att vi inte sovit en blund på hela natten, jo hela 30 minuter! Vet inte alls vad det var med henne heller, hon var sig inte lik. Hon sov en kvart, vakna och grina & skrek, sov en kvart vakna grina & skrek, exakt hela natten! Jag har aldrig varit så tårögd av trötthet någonsin tror jag. När klockan var runt 05 då somnar hon som en stock, 30 minuter senare så ringer ju väckarklockan då det var dax för jobb & dagis. Det var dom 30 minuterna som man fick sova samt så tog det fan 30 minuter att väcka henne, kändes såå taskigt när hon väl somnat, men vad göra? Kan inte riktigt stanna hemma från jobbet pga sömnbrist..

Jag har 2 funderingar till att hon gjorde som hon gjorde inatt, det ena är såklart sprutan om hon kanske hade ont i armen eller så hade hon hemska mardrömmar. Frågade henne inatt om hon hade ont men hon sa nej så jag tror inte att hon hade det heller, hon brukar tala om. Så jag tror att hon hade mardrömmar men hon låg ju med oss i sängen sen igår kväll då hon börja, men de hjälper inte alla gånger tyvärr.


Det hade iaf gått bra på dagis och även för mig & mannen på jobbet. Jag var som en zombie hela förmiddagen men kvicknade till mot lunchen, men nu mot kvällen så är man ju helt slut!
Så jag ska faktiskt lägga mig när som helst, lägga mig o kolla på tv tills jag somnar, vilket jag säkerligen kommer att göra typ på en gång! :) Aurora var supertrött redan vid 17 tiden så hon orka knappt äta mat, men hade lovat henne glass efteråt om hon åt mycke kött och det var de enda hon åt typ, vi grilla flintatske idag och hade klyftpotatis/potatis sallad till. Så hon fick glass och hon orkade inte ens äta upp den..
OCH då mina kära läsare, då är hon TRÖTT!

Inte normalt att hon säger nej till glass haha. Kan även tala om att hon somna på direkten, hon hann precis till sängen sen sov hon, hoppas att hon sover bra inatt för allas skull. För det är ett dagpass som väntas i morgon sen är man ledig heela helgen, weeeee :)


Det var allt jag orkade uppdatera er om, nu blir det sängen strax!

Natti


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Bara bita ihop o känna att man lever ;) hehe

Sova får man göra i graven om man har turen på sin sida

2010-06-11 @ 09:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback