Helgen

.. Ja då har helgen passerat ..

Det har inte hänt så mycket i helgen fast man endå haft fullt upp. Är äntligen på benen igen efter onsdagens magsjuka som jag gärna hade hoppat över. Har haft lite otur nu känner jag med sjukdomar så nu får det vara bra, får man bestämma? hehe. Först var det förkylning så man blev hemma i 3 dagar, sen hade man ledig helg så blev att man nästan var hemma 1 vecka, kommer till jobbet och gör 2 kvällar sen åker man på magsjuka, så nu räcker det verkligen. Har ju tyvärr ont i magen och haft i måååånga veckor så har min kära läkartid på fredag, spännande! Hoppas iaf att man har lite mer tur där, så det inte är något allvarligt.
För det är väl egentligen det som jag tror, eller inbillar mig.!?
Aldrig känt såhär någonsin i magen och haft ont i många veckor och vad är det då som är så ihärdigt att det inte släpper? Är faktiskt lite små skraj och därav som jag inte skaffat läkartid tidigare, vågar egentligen inte. Men man kommer till en gräns då man inte orkar med och lär ta tag i problemet, det kan ju faktiskt bli värre ju längre man går.. Som sagt, hoppas att det inte är någon fara!


I morgon är det måndag och därmed ny vecka.
Dagen börjar nog med ett besök till öppna förskolan och sen ska damen till dagis vid 11 tiden och jag börjar jobbet kl 12. Är ledig på tisdag och då tänkte jag åka till hemlingby med dottern vid fint väder, så ge mig sol på tisdag!! Hade ju planeringsdag i fredags i hemlingbystugan och vi hade då lite ute tid efter lunchen så då gick jag och dom från min avdelning 2 km spåret. Där fanns det nämnligen en inhägnad med fårskalle(ar) :D
Aurora älskar ju dom och hon låter lika illa som dom, bäää bäää bää haha sötnosen min :)
Så tänkte ta med henne å vagnen på en promenix i spåren så hon får se bää, sen ska det även finnas en djurstig?? Tänkte kolla om jag hittar på den oxå för den är för barnen, olika djur efter spåret, dock i träfigurer då men Aurora skulle tycka det vore roligt iaf :)


Nä nu ska jag gå och hänga lite tvätt så man får lite rena kläder, finns en hög att tvätta efter helgen då man inte hunnit tvätta, sånt e livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback