Ny färg :)

PRecis hemkommen från min egen privata frissa, nämnligen Tezzan :)
Blir som vanligt mycket nöjd med håret!
Nu blev det en ny färg i underhåret, nämnligen lila! Det blev dock inte såå lila som förpackningen visa, inte ens i närheten. Blev lite besviken först, men sen när jag tänkte efter så var det nog lika bra att det blev mörklila istället för skrikig, men de hade varit rätt coolt det med annars :D

Som sagt mycket nöjd och utväxten är borta, nu är man ett ljushuvè igen ;)

 

Aurora var stoltare än stoltast av att få följa med mamma till jobbet, tror det uppskattades oxå av dom boende :) Mamma kom och hämtade henne efter 1,5 timme. Sen skjutsade mamma hem Aurora när Micke hade jobbat fördigt. I morgon är Micke hemma med henne för han har inge viktigt jobb förens vid 3 och då slutar ju jag, så då byts vi av, inte mycket vi ser varann i morgon men så kan det bli hehe. Torsdag kan han icke vara hemma så jag ska försöka få igenom en snabb semesterdag. Vill verkligen inte skicka henne till dagis när vinterkräk sjukan går för fullt, bättre hon får gå efter påsken då dagis varit stängt i 5 dagar så kanske den är borta, kan ju hoppas!!

Nä nu ska jag duscha resten av kroppen så är man hel fräsch sen ;D Sen är det bara håret som ska klippas nästa vecka och ögonbrynen ska vaxa & färgas, härligt! Tänkte behålla mestadels av längden på håret då jag vill ha långt hår men vill gärna ha det mycket uppklippt och en liten mera frisyr, får se vad frisören vill göra.

Natti


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja hoppas att skiten är borta från dagis efter påsk.. de borde den vara..

2010-03-31 @ 07:55:11
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback