Ögoninflammation

Ja då har man fått ögoninflammation i vänster öga, great!
Här skriver man i ett tidigare inlägg att man vill bli frisk, då åker man på nå annat hehe.
Så nu får jag koka upp vatten och låta det svalna och sen badda med bomulls tuss på ögat och sedan ha i en äcklig gul salva morgon & kväll, härligt värre!

Nä nu ska jag sluta att beklaga mig, men jag har verkligen fått allt snart, eller nä, det är nog bara magsjukan som jag klarat mig ifrån, men snälla du där uppe, låt mig få slippa den! Har fått tillräckligt endå. Denna förkylning, ögoninflammation och magont räcker väl!


Nu ska jag boka semestern till Gotland och hoppas att det finns platser kvar.
Vi ska till villavillekulla över en helg!
Aurora är redan överlycklig och pratar bara om pippis hus, att hon ska dit.

Tjillevippen!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hann ni få platser? ;)

2010-03-05 @ 09:35:17
Postat av: Madelene

Ska boka idag då vi väntar på svar fårn mange & sara. Annars bokar vi själva senast ikväll, för det var väldigt väldigt få platse rkvar..

2010-03-05 @ 10:11:37
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback