Rotskär & fönster

Idag på förmiddagen blev det en tripp till Emelie på rotskär för lite fika & en trevlig pratstund, det var mycket trevligt :) Nästa gång får Aurora följa med och busa lite. Det är alltid trevligt att hälsa på där men det blir så långt mellan gångerna bara, men så är de med allt känns de som. Jag minns nästan inte när jag var till mamma, mormor & morbror och hälsa på, känns lite tråkigt :( Skulle vilja ha fler timmar på dygnet så man hinner med allt man vill. Men när man jobbar o jobbar dom tider som jag gör så hinner man inte mycket. Men vi ska iaf till mormor & morbror och äta i påsk, så det ser vi fram emot. Var till bror igår då hans tjej fyllde år och var hos pappa på middag & kortspel förra veckan.. Nä jag röstar för fler timmar på dygnet ! hehe


Vi hade en snubbe här idag som var och kikade på våra fönster, han skulle göra en offert och lämna prisuppgifter till oss ev redan i morgon, spännande! Vi vill byta alla våra fönster till både finare & lite modernare (stava) fönster. Dom här fönstren är ju från stenåldern typ, kanske inte riktigt så illa men dom e nog från 1958 iaf då huset byggdes :D Fönstren har tom dom här gamla gamla vred/handtag. Fönstret i vardagsrummet har svällt så det går inte ens att öppna, men ingen panik endå med det, håller ju tätt o så, men alltid trevligt om man kan öppna :D Men lilla fönstret i köket är akut, det måste vi byta mot våren, för det e murket.


Nä nu blir dte sängen, tidiga kvällar numer men e sååå trött om dagarna så jag orkar inte. Fast nu är jag uppe sent jämfört med dom andra dagarna, då har man slocknat kl 21 senast 22, då har jag även sovit lunch med damen. Men lbir nog trött å slut av denna magvärk, ska ringa om provsvaren i morgon.


Natti


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hoppas att du får reda på provsvaren!

2010-03-26 @ 07:12:27
Postat av: Madelene

Fick idag, men fick ringa om dom själv, som vanligt får man ringa om allt själv..

2010-03-26 @ 20:57:18
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback