Stövlar

När vi endå skulle på stan idag så gick jag in på vincent, en skobutik för barn inne på 9an.
Fick tips häromveckan att dom skulle ha fina skor till bra pris, mycket riktigt!
Var ute efter ett par stövlar till Aurora då våren förhoppningsvis närmar sig och då är det ju snyggt med stövlar och jeans och leggings och så. Hittade ett jättefint par, hade dock beslutångest om vilken färg hon skulle få. Om hon skulle få bruna eller röda, båda var lika fina och hade dom haft rosa så hade jag sluppit beslut åmngest men nu hade dom inte det hehe. Det slutade iaf med ett par bruna då man slipper tänka på vilken färg byxor och så har. Kan inte direkt ha rosa byxor till röda skor, men man kan ha rosa byxor till bruna skor.

Det blev iaf dom här bruna stövlarna i storlek 22 och jag är mycket nöjd vöer köpet!
Ska provas direkt hon kommer hem. Annars får jag byta till storlek 23 i morgon då det var 1 dags öppet köp.




Morfar är och hämtar damen på dagis nu, sedan så skulle dom ta en promenad i finvädret!
Jag ska strax börja lite med smått med maten så den är klar vid ca halv 5 - 5 tiden då dom kommer in igen.
Vi var även inom ett bageri och köpte lite bakelser till efterrätt!

Till middag blir det spaghetti & köttfärssås, mums!

Sen ska kvällen spenderas hos Tezzan med lite fika, ska åka dit kl 20 då hon slutat jobbet och Aurora har lagt sig.
Micke får lite egen tid och jag med. Så spenderar vi kvällen i morgon tillsammans istället :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Näe :)

2010-03-06 @ 09:49:25
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback