Utsövd! :)

God Förmiddag!

Jag har precis klivit ur sängen och då ringde mamma och väckte mig.
Så jäkla skönt att få sova ut!
Tack mamma!

 

Det innebär att vi var barnlediga igår. Aurora sov hos mamma. Dom hade nå öppet hus på hennes gård för barn med massa pyssel och fika så mamma ville ha Aurora och gå med henne dit, så jag lämnade henne kl 17 och så gick dom direkt dit. Hon hade haft jätteroligt så det var skönt att höra. Meningen var att vi skulle foga badrummet och städa källaren igår, tänkte passa på medan man endå var barnledig. För källaren ser ut som en bombnedslag av massa prylar å skit så en rensning och en tripp till tippen är på tiden, så Micke började med källaren med sedan blev han nog lite butter och slutade efter att han rivit ut hela förrådet, så nu kommer man knappt in i gillestugan istället.. Jaja. Jag passade iaf att skura köket för det behövdes oxå, tvättade allt som fanns att tvätta oxå typ hehe. Sen kollade jag på melodifestivalen men det e bara skit, endå så lär man kolla! Det dryga igår var att man fan fick höra alla låtar hundra gånger typ, orka?!?!

Nä nu ska jag vakna till och åka in mamma och pussau5084375983756947 på min efterlängtade dotter. Jag gick och la mig rätt tidigit igår och somnade på en gång, så jag har nu sovit 12 timmar i sträcka utan att vkana! Så jag kan ju säga att det behövdes!

 

Hörs sen då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback