Vill bli ..

Nu vill jag bli FRISK!

Med betoning på frisk. Det är så jäkla jobbigt att vara förkyld. Jag har varit förkyld många gånger i mitt liv, men har fan aldrig på ren svenska mått såhär dåligt. Världens tryck i skallen, extremt täppt i näsan så jag missbrukar säkerligen nässpray, men vad ska man göra då när man bara får ta den 3-4 ggr om dygnet eller vad det nu är och den hjälper någon timme sen lika täppt igen, jag står inte ut!
Booooooooooooring!

Jag avskyr dessutom att vara hemma från jobbet, det är de värsta jag vet. Så jag gjorde ett försök till att jobba igår men det gick inte, åkte hem redan efter 1 timme :(
Men man är ju så envis så man vill ju iaf prova, men idag är jag hemma utan att prova. Så kanske man blir piggelin snart! Håller tummarna. LEdig helg och allt, ja då vill jag fasiken vara frisk! Dom senaste 2 lediga helgerna så har Aurora varit sjuker så då har man inte kunnat gjort något, nu är det min tur.
Men är 1,5 - 2 dagar kvar så ännu finns hoppet! Komsi komsi..


Sen strular jag med jäkla tele2 oxå, blir så less!


Nä nu ska jag gå och bädda ner mig i sängen med en film, blir en gammal klassiker
The wedding singer.. Så jäkla bra!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Japp, kristallsjukan.

2010-03-04 @ 12:16:42
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback