Irriterande

Jag påbörjade att skriva ett inlägg igår kväll om stockholm osv, men sparade det som utkast då melodi fjantivalen började, tänkte att jag skulle fortsätta skriva när det var slut. Bara det att jag somnade innan det ens var slut, haha. Så när jag nyss satt mig vid datorn så var lixom inlägget öppet så jag tänkte inte mera på det och börja skriva & skriva & skriva och blev ett lååångt inlägg. Sen när jag skulle publicera så kom logga in sidan upp, Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej vrålar jag! Klickar på tillbaka men försent, inlägget poff borta!

Fan vad surt! Dock tyvörr ni läsare som blir lidande, jag orkar knappast skriva ett nytt ;)

Så gör en uppdatering i form av stapel


~ Hade en kanon dag i stockholm, gick till sollentuna köpcentrum som var på 3 våningar, rena julafton tänkte en annan som var på jakt efter både skor, finare mjukis byxa samt linne. Kom hem med 1 liter jordgubbar.

~ Bilen drog ca 0,77 liter milen påväg dit som vi blev väldigt nöjda över. I stadskörning drar den ca 0,85 - 0,9. Men det är ju ofast så i stadskörning att dom drar med. Har ju i färddatorn vad det står att den drar hela tiden, ser hur måmnga mil man kommer osv. Me like!

~ Varit på grillning hos Renata & Long, underbart! Fick nästan inte med oss Aurora hem när klockan blev för mycket och hon borde sovit för länge sen ;) "Jag vara här" var de enda hon sa hehe.

~ Varit i valbo på loppis hela familjen och efter det åkte vi till mekonomen för att hämta våran matta till bilen som vi beställt, att ha i bagaeutrymmet så man kan ha vagnen o sånt där oavsett hur skitigt de är osv. Vill ju inte skada klädseln eller vad man ska kalla det. Innan hade vi en filt där lixom.

~ Varit på klädparty idag i åsbo. Blev inte så mycket shoppat då jag var på ett klädparty förra veckan. Men blev en ceris munkjacka typ med ett stort tigertryck i bak som var grönt. Aurora vråla rätt ut när den kom så den gillade hon uppenbarligen. Beställde den i 98/104 så jag vet att hon kommer att drunka i den när den kommer, men om jag betalat 350 spänn för den så ska hon bannemej ha den länge! haha

~ Varit till mamma och firat morsdag, köpte med en fin orkidè.

~ Pott tränar Aurora för fullt, går sisådär. Hon vill gärna sitta på pottan o klär av sig allt på 2 sek, men att sitta där mer än i 2 sek går icke. Så hon hinner ju icke att göra något. Men det går iaf lite framåt. Hon klev ur sängen i förrgår kväll och sa att hon var kiss nödig, satt sig på pottan o kissa. Då blev vi glada och hon med! Fortsätter med träningen, har som mål att hon ska vara blöjfri innan sommaren är slut iaf..

~ Fått sovmorgon hela helgen, Aurora har inte vakant fören efter kl 9, LYX!



Det var nog det jag kom på.

Nu blir det att kolla på true blood i soffan för att sedan flytta arslet till sängen :)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Matta bak i bilen? Har ja aldrig sett men de finns nog allt man kan tänka sig o lite till både till bilar o allt :)

2010-05-31 @ 07:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback