Glasögonen

Jag hittade bilder på mina kommande glasögon så jag tänkte bjuda er på dom, å kanske ett gott skratt? ;)
De bjuder jag på isf!

Jag gillar dom och det e huvudsaken, blev 1 par svarta & 1 par lila. Måste erkänna att jag gillade dom lila bäst och passade även bäst i dom, enligt mina smakrådare som bl.a är tezzan, å jag litar 110 % på hennes tycke för hon är alltid ärlig, en ärlig vän i allt, dom växer inte på träd direkt!
Finns många falska människor där ute, tyvärr.


Iaf här kommer bilderna.


Självklart kommer det bild sen när jag har dom på mig, men måste få hem dom först :D
Dom är ju alltid snyggast på än att bara se på en bild, eller så är dom helt enkelt bara snygga på mig :D
Höhöhö lite rolig måste man få vara ibland, nu när man ska bli skolfröken :P










Dom svarta är designer bågar och dom var dyrast, dom lila är nå annat och dom fick man på köpet.
Ta 2 betala för 1 och få den billigaste på köpet, great!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker dina bågar var jätte fina.

Jag har också glasögon. De kanske du visste? Jag är så dålig på att använda dom. Men nu ska jag börja ha dom oftare. Jag behöver de verkligen.

Hoppas du kommer att trivas i dina. Men de ta ett tag att vänja sig. =)

Kram kram

2010-05-27 @ 21:24:49
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback