TBE

Fick sovmorgon idag, gud så underbart efter allt hårt slit i helgen. Kl 9:30 klev jag upp och gjorde frukost :)
Blev havregrynsgröt och 2 ägg, mums!

Sen har jag & Aurora städat lite på morgonen och pappsen jobbar. Sen blev det dax för lunch och damen önskade sig mos så det fick bli mos & fiskpinnar, gott i gott. Aurora älskar verkligen allt med potatis, helt galen. Men det är bara bra! Nu ligger hon för att sova lite lunch och jag ska nog lägga mig att vila oxå.


Kl 2 är det nämnligen dax för att åka till hälsocentralen då hon ska få sin första spruta mot TBE.
Om hon nu får ta den när hon e snorig, det visar sig annars får vi bara ta en ny tid nästa vecka.
Jag vill minnas att man inte får vara snorig eller så när man ska ta vaccin, hon var snorig i veckan som var oxå och då fick vi tid idag, annars hade hon fått i veckan. Får se vad sköterskan säger, hon vet.


Saknar mina vänner som man knappt hinner att träffa då man jobbar mest hela tiden, men har snart lugnare veckor och har semester sista veckan i maj, då ska vi umgås :)

På lördag efter jobbet blir det utgång med några vänner och äta en bit god mat och dricka gott, det ser vi fram emot! Nästa lördag blir det furuvik med familjen!

2 lördagar att se fram emot =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback