Dag 7 ~ Min bästa vän

Det här inlägget kommer inte direkt att handla om min bästa vän, så jag kommer att ändra utmaningen lite till mina närmsta vänner. Det skulle inte kännas rättvist mot mina vänner om jag skulle välja ut en av dom som min bästa. Dom är alla lika mycket värda!


Jag har några få riktiga nära vänner men hellre det än ytliga vänner som eg inte bryr sig så som en vän bör göra. Mina vänner betyder så otroligt mycket för mig, vi har upplevt mycket i våra dagar både bra & dåliga saker. Men oavsett vilket så finns dom alltid där och jag finns alltid här för dom. Dom vet allting om mig och vi kan prata om precis ALLT. Finns lixom inget som vi inte kan prata om, inget är pinsamt. Man kan verkligen lita på dom och det känns skönt, för det finns inge värre än skitsnackare som går bakom ryggen på en, vänner gör inte sådant. Jag kan fråga mina vänner om allt och dom är ärliga, även om det kanske inte är det svar som jag vill höra, så säger dom deras åsikt om vad dom tycker & tänker och det har hjälpt mig många gånger. Även om vi inte ses så ofta som vi egentligen vill göra så finns dom alltid där och vi vet vart vi har varann, önskar många gånger att vi träffades lite oftare men det är inte alltid så lätt att få ihop, man har ju sitt eget och dom har sitt. Man jobbar om varann, dom har barnen varannan vecka osv.   


Älskar er mina kära vänner och det ska ni alltid komma ihåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback