Dag 9 ~ Min högsta önskan/dröm

Oj, rubriken kanske låter lätt men det var en ganska svår utmaning. Känns som den kommer att bli rätt djup oxå.


Min högsta önskan är framförallt att mina barn ska få må så bra som möjligt och vara friska livet ut, såklart den övriga familjen/släkten inkl. oss själva oxå. Vi i familjen har varit med om en del tragiska & tråkiga saker som har med sjukdomar att göra så nu hoppas jag verkligen att det räcker och att vi får förbli friska eller friska & friska kommer inte alla i familjen att förbli men önskar att det inte tillkommer några mera komplikationer så att säga, att det kan stanna på en ofarlig balans/nivå så att säga. Det har varit en del den senaste tiden och nu verkar det ev vara dax igen då vi inte fick så bra besked förra veckan :(

(Med familjen så menar jag hela familjen, inte bara vi 3/snart 4).


Jag har många drömmar här i livet och några av dom kommer att förbli drömmar, men drömmar ska man ju alltid ha oxå, det är nog bara nyttigt. Men en av mina drömmar är att köpa hus i tex florida och flytta dit med min familj. Det var inte så länge sedan som vi satt & kollade men tidpunkten var inte riktigt rätt så därför valde vi att avvakta tills det känns rätt.

Sen har jag haft en dröm sedan man var liten att bli miljonär :D Det vore något det haha. Å det lär ju förbli en dröm för här lär man inte vinna någon miljonvinst iaf, spelar ingenting heller så. Min drömbil är en subaru impreza, men den drömmen ska nog slå in en dag, det är iaf ingen omöjlighet, det är nästan svårare att övertala mannen om att få köpa en :D


Sen har jag många många andra drömmar & önskningar men dom förblir mina drömma för mig :D






Nu ska jag kolla på film, hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback