Före & efter

Jag satt och kollade igenom gamla bilder igår kväll, blev påmind när Steph sa att hon med gjorde det så då kikade jag igneom lite. Sen så har jag sååå dåligt med bilder på mina föräldrar så jag fick leta arslet av mig för att få fram dom 2 bilder som jag fick på inlägget nedan, men det är för att ingen av dom vill ställa upp på bild. Man måste vara otroligt snabb om man ska få en bra bild på dom utan några händer eller stuff i vägen :D Men det ska vi nog se till att ändra på, bilder vill man ju ha!!

Iaf så hittade jag en gravid på mig när jag väntade Aurora och var i vecka 40 (39+3) alltså dagen innan hon föddes, jag har ju tyvärr inte så många bilder kvar från hennes graviditiet och första året då min hårddisk på den gamla datorn bara tvärdog en dag och därmed alla bilder, smartskaft som man var så hade man ju inge backup! Men jag har lärt mig utav läxan och nu bärnner jag alla bilder på skivor så att man alltid har dom kvar för en dator lever ju sitt eget lilla liv ibland.

Sen så hittade jag även på en bild efter förlossningen med Aurora. Den kroppen vill jag gärna ha tillbaka, tack o bock säger jag då :) Minns inte hur långt efter det var men kanske 3-4 månader. Så hoppas att man får samma "tur" igen eller vad man ska säga hehe. Det var inge svårt alls efter Aurora iaf, jag åt godis och så och bara rasa i vikt, amningen tog allt. Men nu är jag beredd att kämpa lite mera och äta nyttigt, för tror inte att man får same luck 2 ggr, men man ska aldrig säga aldrig :D


Visar er dom 2 bilderna iaf, bjuder på de :D

AURORA vecka 40 (39+3) dagen innan hon föddes.



Några dagar efter förlossningen, tror på ca 5 dagar



ca 3-5 månader efter förlossningen. Mitt mål efter denna graviditiet!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Tack :)

2010-11-25 @ 13:17:10
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback