Utvecklings samtal

Ikväll så hade vi utvecklings samtal på dagis. Jag ska skryta lite kortfattat, annars blir det så mycket gnäll på people utanför att man är stolt över sin dotter, men alla föräldrar är så klart stolta över sina barn! Eller borde vara iaf. Barn är mirakel och det bästa som finns. Första gången jag använde ordet bästa men det är för att det verkligen är det bästa som finns.


Hon var som alltid duktig på det mesta. Språket var det inga problem alls med och har aldrig varit. Hon var tidig med att prata och sätta ihop meningar och sedan så har det bara flytit på. Hon leker bra både i grupp och ensam. Har inga problem med lämning/hämtning, hon vill till dagis och trivs där, så det känns riktigt skönt. Hon gör ofta saker som inga andra 3 åringar gör och hon ligger före sin utveckling. Hon älskar att vara ute i skogen. Hennes största intressen var att sång & musik, men det har nog ingen missat :D Jag är imponerad över hur många sånger hon kan, det är helt otroligt och det tyckte dagis oxå, hon kan sjunga med i alla sånger och lär sig dom på en gång. Sen tycker hon även om att rita/måla, läsa böcker m.m.

Det som är lite negativt (ja hon har även negativa sidor) ingen är perfekt.

Maten har ju varit ett problem på dagis och även här hemma, men nu börjar hon äta mer & mer och tar för sig mera utav det på dagis och vågar smaka på nya saker, så det går åt rätt håll. Nu är det ofta som hon har 2 prickar (betyder att man ätit bra) förut var det alltid ett streck - (betyder att man inte ätit någonting alls). Sen att damen är bestämd är inte heller något nytt, men det är inge negativt heller. Men hon har ett humör av dess like, som hon visar både dagis & här hemma. Hon är lite lat med påklädningen, säger ofta att "jag kan inte", fast hon kan utan problem, om hon bara vill.

Sen sa dom en massa mera men jag kommer ärligt inte ihåg allt, fy på mig! hehe. Det var iaf lite kort & gott.


Kommentarer
Postat av: Sara

Gör du då? ^^

2010-11-23 @ 11:21:33
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken härlig tjej du har

2010-11-23 @ 12:36:47
URL: http://crazyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback