Full Rulle

Ja idag har dte varit full rulle hela dagen. Men jag tycker om att ha många bollar i luften :D

Dagen började med att fick 1 timmes sovmorgon till kl 8, MEN klev inte ur sängen fören kl 11. Det var riktigt jäkla skönt! Även om man inte sov så fick kroppen vila och det behövdes kan jag säga. Det märktes att Aurora hade saknat mig, för det var hon som ville ligga kvar i sängen & kramas och kolla på film/tv. Alltid när hon vaknar så får hon kolla på film (om jag inte jobbar dag för då finns ingen tid till det) och då brukar hon vilja se en pippi film varav består av 2 serier och på ca 1 timme. Men idag när den sluta ville hon kolla på bollibompa, det vill hon aldrig annars då hon aldrig har gillat tecknat. Enda hon kan se i tecknat är bumbibjörnarna, dom älskar hon. Annars är det bara pippi, emil, rasmus på luffen, ronja rövardotter, karlsson på taket & vi på saltkråkan som gäller. Men det var supermys att få ligga kvar så länge och bara mysa. Pappsen klev upp strax före kl 9 tror jag för han hade lite jobb att göra.


När vi väl klev upp så åt vi frukost, sen så hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning och sedan så åkte vi till svärmor där vi blev några timmar, köpte med oss frallor o mumsa på :) Klockan bara rann iväg där, blir väl så när man har trevligt :) Så det var dax att åka vidare till Tezzan som fyllde år, mycket trevligt där med. Fika & prata och mannen följde oxå med. Sen blev klockan mycket och vi lära åka hemåt för lite middag, hemma på gården så står pappa & väntar, så vi åker å handlar på willys & sen köper mat, åter igen trevligt! Så hela dagen har varit kanon. Så en ledig dag ska vara, i morgon är de slut på de roliga igen o dax för jobb. Jobbar dag i morgon så det är super skönt, hinner att hämta Aurora från dagis och mysa tills hon ska sova.


Nu blir det snart sängen, är helt slut och har ingen ork till något för 5 öre..


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nu lurade du mig igen. Inte finns det någon magbild här inte :( Fy madde hahah ;)

2010-09-15 @ 10:38:15
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Okej :)

2010-09-15 @ 20:36:56
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback