Blogg torka

Som det kanske märks så har jag blogg torka just nu, ni får stå ut med det ett tag till, under tiden så ska jag försöka bättra mig.


Ja den senaste tiden så har det hänt en del och jag har gjort en del, men kommer inte ihåg allt :D

Sov hos mamma en natt förra veckan och det var underbart skönt, fick världens frukost på sängen med! Tack snälla mamma! :) Hon tog även Aurora på morgonen när hon vakna kl 7 så jag fick sova ut. Det är skönt att sova hos mamma ibland fast det var år och dar sen man flyttade hemifrån. Tur att man har sina föräldrar nära vet inte vad jag skulle göra annars, dom har ju alltid funnits där för en och alltid haft dom nära och så vill jag att det ska förbli, därför som jag har så svårt att flytta från staden/landet. Annars hade vi nog gjort det för länge sedan för planerna och viljan har vi, men jag kan inte lämna my parents ännu :D hehe. Tycker detta avstånd kan vara långt ibland ;) haha

Var även till Tezzan en kväll och lika trevligt som alltid, vi fika och bubbla på om allt mellan himmel & gjord.

Hmm, sen jag har städat & donat & pysslat en massa här hemma med, det vanliga typ. Sen kommer jag icke på något mera att skriva.

Idag är vi på övertid oxå, hade BF igår men ingen bebis vill ut. Trivs visst bra i magen, Varmt & skönt och möjligen något trångt med :D Mina vräkningsbrev hjälper inte heller. 1 dag som övertid känns ju som 1 månad och man får gå 14 dagar över tiden, hua. hoppas verkligen jag slipper det iaf!



På måndag om 1 vecka fyller Aurora 3 år, det ska firas. Men det blir familj den dagen hon fyller och kalas med vännerna en annan dag, måste dela upp det då det först inte finns plats till alla, sen orkar jag inte både och samtidigt och så blir det roligare för Aurora om hon får kalas. Så jag lär väl ta och spika ett datum snart för kalaset men det är dock något svårt när man inte vet när bebis vill kika ut.


Nu blir det iaf en promenad med mannen till dagis för att hämta våran skatt och sen vidare till affären och handla. Spännande om man tar sig fram & tillbaka till affären, inte så lång bit i vanliga fall, men varje steg just nu är jobbiga :D

Kommentarer
Postat av: Katrin

hehe ja första gången för min del så kom Kristoffer 11 dagar tidigt. Andra gången med Robin så gick jag 1 dag över... så det är nog snart dags =)

2011-01-10 @ 17:52:15
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Madelene

Det hoppas jag verkligen :)

2011-01-10 @ 18:51:00
URL: thttp://tanteluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback