Liten Tävling!

Hej kära bloggläsare!

Det är nämnligen såhär att jag kommit med i en buzzador kampanj om "Dove Intense Repair Express Intensivbalsam".


Det innebär att jag får en stor flaska utav denna produkt på 180 ml som jag ska testa och utvärdera om. Men det är nämnligen så att jag oxå får 10 st flaskor till ala 50 ml som jag får dela ut till vilka jag vill.

Så jag tänkte tävla ut dom 10 produkterna hära. Det är så enkelt som att ni skriver bara erat namn och gärna varför just du vill prova denna produkt men inget måste, bara namn räcker alltså och att ni vill vara med. Det enda som jag kräver utav er är att ni provar produkten och säger till mig vad ni tyckte om den så jag i min tur kan föra det vidare till buzzador.


Sätt igång och kommentera om ni vill prova en flaska :D Jag kommer att lotta ut 10 st vinnare!


Trevligt slut på helgen, eller hur :)












Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag provar gärna en av dessa =) Anlednngen är att jag länge varit på jakt efter ett bra balsam men det är svårt att hitta nåt bra.. har aldrig testat detta så... vill vara med o tävla jag =) kram

2011-07-04 @ 10:17:15
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Tror de flesta tränings redskap finns där.. Även den du köpt .. Denna vet ja fungerar ..



Okej ja är med o tävlar.. :) ska försöka spara ut håret .. Kanske behövs.,,,,

2011-07-05 @ 06:53:30
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback