Kalas

Idag blir det kalas för Jack så Aurora är redan i extas!

Här hemma är det jag & Aurora som är vakna medan grabbarna Skalman & mannen sussar sött. Har nyss ätit frukost och nu kollar Aurora på bompa en liten stund innan vi ska göra oss ordning för dagen och sen leka lite. Så då passar jag på att skriva ett litet kortare inlägg. Dock så tjatar hon redan hål i skallen på mig om vi inte ska åka på kalas snart, så hon kommer att få en lång lång förmiddag!

Jag ser fram emot hela veckan som kommer, det är dessutom min sista hel lediga veckan på hela sommaren för som ni vet så ska jag ju jobba i sommar och mannen vara pappa ledig på heltid, det ska bli kul att byta roller ;) Så hela denna vecka har vi saker inplanerade typ, både för mig, oss & barnen. Men jag längtar faktiskt till jobbet, börjar mitt första pass 27:e och jobbar då 7-16 och sen kväll dagen på 12-20 sen ledig 2 dagar direkt :) Men det är för att jag jobbar helgen hehe. Jag kommer att jobba dom första 2 veckorna på 90 % och sedan blir det 75 %. Det kommer att bli bra!



Men nu vill jag ha lite fin väder kommande vecka så nu får inte solen gömma sig nå mera!! Sol sol sol kom fram!

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

De var faktiskt mammas idé om en stor Pippi :) Bra blev de, perfekt Pippi kalas :)

2011-06-19 @ 10:27:01
URL: http://emmastahlberg.blogspot.com/
Postat av: <3 Jason & Chelsea <3

haha du tycker de!! =) Chelsea har folk sagt är lik mig nuförtin iaf

2011-06-19 @ 20:28:46
URL: http://thinachelsea.blogg.se/
Postat av: Katrin

Jo dom har ju det.. Kristoffer fyller 7 och börjar ettan i höst =) huuua vad fort det gått. Robin är 3 år och 3 månader... pratar jättebra, räknar upp till tio och har börjat fixa att gå på toa själv, bara man ger honom papper =) och bägge två är ju dom goaste och gladaste två pojkarna hihi. Nä usch man börjar bli gammal hehe

2011-06-20 @ 01:04:52
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback