Längesen

Nu var det längesedan som jag bloggade igen, men jag vill ha en ny design för att få tillbaka motivationen. Undra om man ska ta och sätta sig en kväll och lära sig själv, så slipper man vänta på att andra ska få tid. Tycker inte heller om att vara beroende av andra men det blir man ju på blogg designen när man inte kan något alls själv!

Så jag ska klura på de där så jag får tillbaka bloggandet igen, saknar det!


Igår så hade vi iaf en kanon dag i furuvik och just nu så pågår nedräkningen tills man börjar jobba igen, jag längtar faktiskt och det ska bli skönt. Även om jag älskar att vara mamma ledig till Alfons så kommer jag inte ifrån att jag saknar dom på jobbet, men nu är degt barab 3,5 vecka kvar :) Får mannen vara lite pappa ledig vissa dagar och jobbar vissa, vi kommer att få pussla som aldrig förr, men det går! Sen i augusti går jag hem på mamma ledighet igen, men kommer ev att jobba helger då och kanske 1 dag i veckan. Alltså 2 helger i månade. Lär prata lite med jobbet och inväntar mitt sommarschema först å främst.


Idag blir det efterkontroll på öron på sjukhuset för mig och Alfons. I torsdags lämnade jag cell prov (tror det heter så) så väntar svar från det. Förhoppningsvis visar det att allt är bara bra men man vet aldrig. Haft cell förändring 1 gång men då var det ingen fara för det var borta nästa gång jag lämna nytt test, vi får se. Hatar iaf att behöva vänta!

Kommentarer
Postat av: ida - Nagelteknolog

sv: du kan kontakta mig på mailen så kan du få lite mer info om naglarna :-)

2011-05-31 @ 15:39:18
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Crazyangel ~ Mamma till Milton&Viggo

Jo men dom säger ju att ju mindre dom är ju större chans att dom klarar sig, främst om dom ammas.. :) Men de va nog tur att han inte fick det i samband med RS iaf :)

2011-06-03 @ 10:00:41
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback