Sjukstuga

Den dåliga uppdateringen beror på att jag tappat bort lösenordet och inte kommit in på bloggen. Tänkte först öppna ny blogg men det kändes fel då man haft denna i så många år. Men så kom jag på lösenordet nu. Ibland trillar poletten ned :)


Iaf så har vi bytt adress, så numera bor vi på sjukstugevägen 9 !! Jag är så trött på alla sjukdomar som kommer på löpande band, den ena efter den andra! Mest lider jag med barnen och kunde jag byta med dom så har jag utan tvekan gjort det!

Var till doktorn med Alfons igår i 2,5 timme! Den ena efter den andra skulle undersöka och tårarna var inte långt borta. Började med att han vaknade med 40,8 i temp på lördags morgonen sen var det pip o gnäll från Lill plutten hela dagen och inget hjälpte. Sedan dess har han varken ätit druckit eller sovit! Idag har han ätit och sovit något så hoppas det är på rätt väg då han fick antibiotika igår mot infektion i kroppen och nässel utslag samt väldigt röd o svälld i halsen.

Aurora är det tack o lov full fart på och hon mår bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback