Attans

Ärligt talat så glömmer jag bort att uppdatera min blogg, jag tycker det är roligare att läsa andras ;D

Jag tycker självklart att det är roligt att uppdatera min blogg oxå, men när man har ett minne som en guldfisk numer så blir det mera att jag läser lite bloggar, för de kommer jag minsann ihåg haha.


Ja vad har hänt sen sist då? Mycket har hänt, både motgång & medgång...

Har iaf bärjat att träna på Galaxen Gym här i skutskär och det är riktigt roligt och går kanon. Fast jag vil ju gärna ha resultat på en gång, ska synas dagen efter men det fungerar ju inte riktigt så hehe. Men jag är iaf envis och det har jag mycket nytta utav på gymmet. Började med ett månads kort för att se hur det fungerar, känns osv. Men blir nog att köpa ett halvårs nu när månadskortet går ut tror jag. För träna ska jag göra! Vill bli starkare i hela kroppen och min rygg känns något bättre men kommer säkert bli bättre med tiden, är bara inne på 2a eller 3:e veckan, minns inte. Blev ju sjukstuga här hemma i 1 vecka så precis man kommit igång, vad annars!


Det får räcka för dagens uppdatering, måste hälsa på john Blund! :)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Yeeeey :) ÄNTLIGEN.

2011-09-14 @ 23:13:32
URL: http://stephanieronning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback