Oooops !

Ooooops vad längesen det var som jag uppdaterade bloggen, jag som skulle skärpa mig! Sen vet jag inte vad som hände, kan inte säga att tiden inte finns till, för de gör den absolut. Bara lägga ned lite mindre til på facebook så får jag ihop till en blogg om dagen hahah. Sjukt men sant.


Så vad har hänt sen sist då? En jäkla massa


Semestern på Gotland var kanon, helt underbar! Det gick super bra med Alfons oxå. Trodde att det skulle bli kaos då han var så liten osv, men han var så snäll att sitta i vagnen och så. Men kan lova att både han och vi saknade gå stolen! Grabben har ju sådan energi men kunde inte riktigt göra sig av med den under semestertiden då han mest fick sitta/ligga i vagnen och krypa omkring på golvet i stugan samt åka någon karusell. Hade en resesäng i rummet som han sov i och det gick oxå över förväntan, vaknade 2 ggr per natt för mat så helt okej. Kanon semester!


Sen så började jag ju att jobba i juni och även det går kanon, det är skönt att vara tillbaka på jobbet. Jag fortsätter inte min mamma ledighet som det var tänkt efter sommaren, utan jag fortsätter att jobba istället! ;) Så nu är inge av oss föräldraledig, båda jobbar! Eller nja, micke är förädlra ledig varje helg till november.
Jag tänker spara mina dagar och vara hemma HELA NÄSTA SOMMAR! Är tabken iaf, sen får vi se om det blir så. Inte alltid det blir som man tänkt sig!


Dottern har blivit så stor att hon börjat på dans "Stor & Liten" vilket innebär att jag får vara med och dansa med henne typ varje gång, nästa år får hon dansa själv så de ser vi fram emot. Men hon älskar det, kommer att dansa varje måndag och hon bara tjatar äre inte måndag snart, äre inte måndag snart!!




Alfons växer så det knakar, han blir snart 8 månader och han kryper för fultl och gjort ett bra tag, reser sig mot ALLT! Går om man håller han i händerna, kan stå några sekunder själv, säger mamma och försöker säga pappa. Men to ksött när han ropar på mamma! :) Jag tyckte att Aurora var tidig i sin utveckling, men jag kan inte minnas att hon var såhär tidig!!!



Nu ska jag lägga mig för i morgon blir det badhuset med barnen! :)

Kommentarer
Postat av: Elli

Nää kom igen nu ;) bilder från dansen???

2011-09-05 @ 22:13:35
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback