Tävling Hårförlängning!

Jag är med och tävlar om en hårförlängning som jag verkligen hoppas på att vinna!! Har länge velat haft löshår men som 2 barns mamma så prioriterar man inte den tiden till sig själv! Den tid man har efter arbetet går till barnen och på kvällen är man helt färdig & det blir lätt "soffhäng" så skulle verkligen behöva en liten egen tid för mig själv och vad kan passa bättre än att få håret snyggt! Passa på att tävla om en hårförlängning hos Emma Magnusson i Gävle! Hon är superduktig med löshår! Långt, snyggt hår till sommaren skulle väl inte vara helt fel? Skulle iaf passa mig perfekt :) Tävla hos http://www.crazyangel.blogg.se/ TYVÄRR FÅR JAG INTE BILDEN DÅ MIN WEBBLÄSARE VISST INTE NÅGONTING SÅ IKONERNA ÄR INTE ENS FRAMME :(

Kommentarer
Postat av: Karolin

Den är köpt på HM i Sthlm. Många som frågat om den. Vet att den var slut i både Valbo och Gävle men den kanske finns kvar på nätet så kolla där!

2012-04-09 @ 23:15:09
URL: http://karolinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback