Länge sedan

Oj det var väldigt väldigt länge sedan som jag uppdaterade den här bloggen. Men efter en ny & fin design så tänkte jag ta tag i bloggandet igen, det är så otroligt skönt att få skriva av sig ibland, dock så skulle jag haft en anonym blogg så jag verkligen fick skriva av mig.. Många tankar som far omkring i min lilla hjärna just nu.

Ja mycket har hänt sen jag uppdaterade bloggen iaf hehe. Barnen växer & frodas, dottern precis fyllt 5 år och sonen 2 år, helt plötsligt så går tiden så fort!

Det blir inge längre inlägg denna gång då det är dax för sängen, kroppen skriker dagligen efter Sööömn! Dessutom var det nytt uppdaterings system så måste lära om på nytt tror jag hehe.

Kommentarer
Postat av: Rose

Fin blogg Madde :)

2013-02-02 @ 10:08:04
URL: http://rosewestby.blogg.se
Postat av: Sanna W

Om du vill ha den privat så kan du ju alltid lösenords skydda den så kan du ju bara ge ut lösenordet till dom du verkligen vill ska läsa den :) Ha det bäst så syns vi i nästa vecka när jag kommer upp :)

2013-02-03 @ 10:41:30
Postat av: Madelene

Sanna - vet men aldrig gillat lösen på blogg så det e inget för mig. Dessutom så skulle jag behöva en helt anonym blogg som ingen läser haha ;)

2013-02-08 @ 09:21:40
URL: http://tanteluttan.blogg.se
Postat av: Madelene

Rose - jag vet! det kan jag tacka emma för!

2013-02-08 @ 09:21:59
URL: http://tanteluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback