Mycket att göra

Ja det är en hel del att göra just nu - pluggar 75 % plus jobbar på det. Läser samhällskunskap 100 poäng engelska 100 poäng samt vård och omsorg vid demenssjukdomar 100 poäng - och det är den roligaste kursen! Intressant hela tiden och man lär sig mycket, det som är meningen :) Samhällskunskap & engelska är inte direkt roligt, men nödvändigt för mig att få ett betyg i de så jag kan söka mig vidare. Det är iaf skönt att skolan är en del på distans, måste inte gå varje dag men 1-2 ggr i veckan och sen blir det mycket plugg hemma så som göra uppgifterm träna till rpov mm. Men det går bra, jag har lagt upp en strategi och den flyter på! Jag ser alltid till att ligga steget före och det krävs ju en del när man pluggar på distans, ha disciplin tex. Jag ligger som sagt steget före och gör uppgifterna före dom ska lämnas in - jag tycker det e skönast så! Då blir det oxå mer plugg i början för att sedan helt ägna sig åt lektionen och träna inför prov. Dessutom har jag bra lärare och dom vet att jag jobbar så ibland om jag får jobba en hel vecka så kanske jag inte kan gå på någon lektion och det var helt okej så det känns bra. Men försöker se till att man kan gå på iaf 1 lektion i veckan.

Just nu ser det ut som det blir en ledig helg! Och det vore inte helt fel, helgen är ganska fullbokad så vore skönt om man fick bli ledig men det visar sig efter kl 16 idag hehe.

MIN FINA PRINSESSA & PRINS!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback