Syskon kärlek ❤

Barnen har precis badat och båda två var på deras bästa humör. Dom skrattade skojade busade och pussades, helt underbara. Dom har oxå andra sidor som är mindre roliga, men såna sidor har vi ju alla - små som stora.

Har varit en helt okej lördag i övrigt och väldigt lugn - precis vad jag orkar med nu. Dagen började med att barnen hade dukat fram frukost tillsammans och sedan väckte dom mig 07:30 och sa att frukosten var färdig - dom är ju för gulliga ;) sen städade vi lite lugnt och sedan efter 10 åkte vi ut en liten sväng. Jag släppte av mannen & barnen på city Gross så dom handlade och under tiden var jag på info möte på curves - vilket kändes toppen! Så nu är jag anmäld och drar igång på onsdag med träning 3 dagar i veckan. Det bästa är att ett pass är på 30 minuter men det är intensiva 30 minuter där man tränar hela kroppen iaf - cirkel träning. Dom mätte byst midja rumpa lår och tog vikt och kroppens fett procent och det där ska man göra 1 gång i månaden. Man blir coachad och peppad efter sina mål! Precis vad jag vill ha. Man aldrig själv när man tränar - finns coach och fitness där för en hela tiden. Ska bli kul! Pga matförgiftningen så har jag från i onsdags gått ned 2,5 kg.

Nu lördags mys med barnen som äter lördags godis och filmen blir hästarna från vildmarken :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback