Normalt?

Vettefan om det är normalt att börja tapetsera kl 22 på kvällen?!
Vi gjorde det igår iaf och höll på till nästan kl 02. Varken jag eller micke hade tapetserat förut så det vart en liten utmaning, men jäklar vad fint det blev! Är hel nöjd med resultatet och roligt var det! Man var dock lite orolig inatt när man inte fick bort alla bubblor hur mycke man än borstade, men man hade ju endå i bakhuvhudet att dom försvinner efter ett par timmar då tapeten fått svälla och sen gått tillbaka, och när jag kikade imorrse så fanns det nästan ingen bubbla kvar.
Så nu blir det att köpa klinker och lister, sen så är lillhallen klar. Bara att börja på den stora =)
Var dessutom till färghandeln igår och köpte målarfärg som vi målade portalen med, den vart silvergrå =)


Snart ska jag väcka sambon som sover värre än törnrosa :D Men han måste upp för jag lär duscha !!
Hann aldrig att göra det igår efter tapetseringen då klockan var så mycket så det känns som jag har tapetklister över hela mig! Hua, dusch dusch!

Sen ska jag åka in till stan och handla lite kött å sallad till grillningen ikväll, Emma & Piten med dotter kommer ju! :)



Ha en trevligen dag
3 stooore runne kanner kaffe ~ Dom som inte har sett hotell liggaren måste fan göra det, klockren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback