BIL !!

Ja äntligen så är våran Herbiee (bil) hemma på gården igen, super skönt!
Med ny motor å allt, så nu hoppas vi på att den rullar några år utan problem. Men killen som lagade bilen hade vad jag förstod gått igenom hela bilen å han hitta inga fel, den är i tip top från huv till baklucka, i hope! Det vart ett litet dyrt kalas att laga bilen, men endå billigt. Slutade på ca 13 lax. Huvudsaken att Herbiee rullar och den är dessutom fulltankad ;) Var det första jag gjorde vid lunch och sedan körde jag lite här å där i 1 timme så man fick testa nya motorn lite, å den går som en klocka å pigg på gasen =) Aurora sov som en stock i sin efterlängtade bilstol där hon ser ut å sitter mycket mycket bekvämare än den förra (bebis stolen).


Nu ska jag gå och sova, är astrött!! Gonatt =)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

ja de e skönt o ha en bil o åka i :) ja de brukar se bekvämare i nästa stol =) Klas sitter som guten i sin..

2008-11-13 @ 07:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback