Färgning

Igår kväll efter kl 21 när Aurora somnat så gick jag över till Irene (Mickes pappas tjej) och färgade håret, jag ville ha det lite ljusare så det ordnade hon, vart kanonbra! Vart kvar enda till kl 23 sen var det dax att gå hem och få lite sömn, men aurora sov superbra inatt, vakna vid 5 å då klappade jag bara lite på magen så somnade hon om till kl 8!! :)

Idag händer det lite grejor. Dagen börjar iaf med bvc kl 11 då dom vill ha vikt å längd till 10 månaders kontrollen, ska bli kul å se vad hpon väger nu oxå för hon äter mycket bra nu, tidigare så åt hon en halv liten barnmatsburk, nu äter hon en hel :) Sen efter det ska vi åka till mammsen en sväng, ska föröska få med oss henne på stan, se om man hiottar något att ha på sig ikväll :) Annars får det bli reserven här hemma, hehe. Sen ska jag in på rosmarin och vaxa å färga ögonbrynen, aj aj aj men skönt när det e klart, hehe. Sen blir det hem å göra göra lite mat p äta å busa en massa med aurora innan jag ska iväg på skoj ikväll hos emma :) Så micke å aurora får liten egen tid tillsammans =)


Nu ska jag leka med Aurora, hon kröp til lsitt rum å de betyder leka där inne :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: johanna

Hur gick det på bvc

2008-11-21 @ 12:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback