Kanon Helg

Denna helg har verkligen varit en kanon helg!

Fredagen började med en tripp på stan för att shoppa tjockare tröjor till Aurora, tog med mig lillebror medan mammsen var på fotvård. Hittade 3 tröjor till lilldamen å sen hittade ju ävne jag kläder såklart, så blidde nya jeans & lång tröja med glitter på till mig :) Efter det åkte jag å handla med mamma för pappsen skulle komma på kvällen och äta med oss, vi gjorde hemlagad pizza som alla är så förtjust i, nästa gång är det mammas tur att få smaka på den, hehe. Så fredags kvällen var trevlig med mat & prat med pappa, han busade för fullt med Aurora oxå.

Lördagen vart bara lugn, hade nästan bara en innedag. Vart en promenix på kvällen så Aurora skulle få lite luft iaf, inte så roligt å vara inne hela dagen kanske, men har busat å haft skoj endå.

Idag (Söndag) var jag å Aurora ute på nästan 2 timmars promenad, inhandlade en farsdags present till darling, han fick en chokladask & kort. Min pappa får en present nästa gång jag är inne i stan, vill säga när jag har bil. Kan inte skriva här vad han ska få då han läser min blogg hehe.

Sen vart vi bjuden på supergod mat hemma hos Emma & Peter, var verkligne kanongott! Sen spelade vi Bingolotto, haha det var faktiskt kul, men som vanligt så vinner man inget. Aurora var super trött innan det sluta så vi gick hem efter 3 ans bingo hade varit. Hon fick välling och sen somnade hon på 2 röda. Hoppas hon sover bra inatt då hon bara sovit lunch, ingen middag. Så hon inte gör som inatt, vaknat varannan timme och sen kl 05 ville hon ha god morgon..


Nä nu ska jag å baby spela lite poker och sen kika på en julfilm, jag vill ha JUL!

Kommentarer
Postat av: johanna

Är så mysigt med julen.

All denna underbara musik och stämmning med ljus som värmer och skiner upp i mörkret.

Filmer som polarexpressen med flera =)

2008-11-09 @ 22:55:24
Postat av: Elisabet

låter som en trevlig o skön helg =) precis som dom ska vara när man har barn =)

2008-11-10 @ 09:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback