Mamma

Idag går mina tankar åt min älskade mamma.
Hon är på ackademiska sjukhuset i uppsala där dom ska stanna hjärta, starta hjärta, stanna hjärta, starta hjärta osv. Låter inte allt för nyttigt men man får lita på att dom vet vad dom gör och att allting går bra!! Hon skulle bli kvar där i ca 6 timmar sen skulle hon få åka hem. Så jag kommer att vänta hela dagen på att hon ringer!
Här kommer en bild på mina darlingar när dom spelar Guitarr Hero
Haha, på Auroras tröja så står det "Daddy`s rocker" ~ Så passande :)
Liten är dock trött & sur på bilden, fick ju inte hålla i hela gitarren själv..


Kommentarer
Postat av: ankan

Uscha låter inge vidare.

Hoppas hon blir bra. Du får hälsa till henne.

2008-11-13 @ 10:22:31
Postat av: Madelene

Ankan ~ Japp jag ska hälsa henne de

2008-11-13 @ 13:19:43
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Man får lite på sjukvården.. de kan mycket o speciellt i uppsala..

Ja klart man kan ju själv tänker hon väl :)

2008-11-13 @ 14:43:53
Postat av: johanna

Jag hoppas att allt går bra.

Hälsa henne ifrån oss.

Kram

2008-11-13 @ 14:58:44
Postat av: sabina

Hur gick det för mamma din?

2008-11-14 @ 23:32:05
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback