Nintendo Wii

Igår när vi var hos Emma & Peter så spelade vi lite rockband på xbox 360, vilket vi tyckte va skitkul, å lite svårt :D Så vi vart lite sugna på ett eget, fast ett wii med guitarr hero istället.
Rob ringde ganska så lägligt imorrse och sa att ica maxi sålde guitarr hero för endast 299 kr med spel. Oh tänkte vi, så vi åkte till ica maxi med Rob & mickes pappa och det fanns många kvar så vi köpte ett :) Bara det att vi inte hade något nintendo wii innan, men vi hade pratat lite om att vi ev. skulle köpa ett, o så blev det. Fast vi åkte till elgiganten och köpte nintendo wii än att köpa det oxå på ica maxi, var hela 100 kr billigare och så fick vi något mera att göra :) Så nu ska vi bara chippa det så vi kan spela alla spel.

Vi har spelat i stort sett hela eftermiddagen, både bowling, tennis & baseball. Aurora tyckte det var skitkul att se oss studsa omkring och bara skrattade så hon fick hicka, det får hon alltid när hon skrattar så hon nästan kiknar, sötnosen! Men snacka om att man kommer å vakna med träningsvärk imorgon, jäkla tennis, haha. Jag är bäst på bowling, jag äger! Micke försökte att vinna över mig säkert en 10 gånger, men nix, jag e fan oslagbar :) Däremot är tennisen lite svårare så där är det jag som får stryk istället, hehe.

Har precis badat Aurora och gett henne välling och en macka, å micke nattade henne nyss. Så nu ska vi sätta igång att spela vidare med Guitarr hero :)


Så om det inte blir så mycket bloggandet så vet ni vart jag sitter ;) hahahhaa

Kommentarer
Postat av: Elisabet

He he golf tycker ja var super o de kunde ingen slå mig i =) vi köpte ju vårt wii för 1 år sen.. boxningen var rolig titta på när andra spelar.. he eh du skulle sett ankan boxas mot ludde.. ha ha oslagbart =9 joo de tar på krafterna =) bra träning.. o askul

2008-11-11 @ 08:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback