Skoj :)

Jag har varit på fest hos Emma och jag hade det verkligen skoj!
Det var faktiskt skönt att få komma iväg hemifrån en sväng och bara ha roligt, men jag saknade Aurora hela tiden men hon sov å hade det bara bra hemma med pappsen! Jag följde dock inte med tjejerna ut på krogen, men det kommer jag att göra nästa gång :) Men nu är det sängen som lockar, å de ska bli så skönt att sova, hoppas bara att Aurora tycker likadant ;) Jag har röstat på sovmorgon imorrn iaf å jag skulle tro att jag får de :) Vi kör en varsin dag på helgen med sovmorron å det e superskönt att få sova ut en dag i veckan. Det behöver man.




Weeee det snöar ute, å inte lite heller!
Så imorrn ska Aurora få åka pulka för första gången, ska bli kul och jag måste ha kameran med mig!


Tack för en rolig kväll Emma och nästa gång följer jag med ut! :)

Gonatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback