Skotta Snö

Det lär vi ut och göra alldeles strax, såvida ingen vill komma och skotta åt oss? :)
Måste skotta fram bilen oxå så jag kan köra in den i garaget, lite dumt dock att jag inte gjorde det igår, då hade den varit snöfri idag.. Men sådär blir det ibland när latmasken kryper fram, då får man skotta istället =) hehe.

Aurora ska alldeles strax få åka pulka och kameran e laddad, blir nog det till julkort sen ;)
Ska göra egna julkort i år med Aurora på, gör det i datorn och skriver ut sen, har fotopapper :)
Jag älskar julpyssel å allt som har med pyssel att göra, jag skulle ha gått på fritids haha.
Är ju barnskötare så får söka jobb på dagis istället för omvårdnad hihi :D



Jäklar vad pigg jag är idag, var dte första micke sa med när han klev upp, han sov på MIN sovmorgon så jag fick ingen :D Det gör inte mig något, för jag e pigg som en mört och klev mer än gärna upp med Aurora imorrse som dessutom sov skitbra inatt med, vaknade vid 5 som vanligt men somnade om lika fort och sov till kl 8! :) Så jag får min sovmorgon istället och det går ju lika bra det.

Nä nu ska vi klä på oss och gå ut och leka som tokar i snö, ska bli så kul att se Auroras min, ska nog göra en snögubbe oxå å sätta dit en vökomst skylt, mohaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback