Snöstorm

Ja det kan man väl lugnt påstå att det är. för jisses vad det blåser!
Det låter så jäkla mycket här inne när det blåser, man hör bl . a spjällerna i skorstenen samt fläkten i köket. Sen så blåste det kallt i våra sovrum. Jag förstår att Aurora har haft svårt att sova inatt, halv 2 vaknade hon och ville inte somna om något mer i hennes säng, så jag gav henne lite välling och så fick hon sova emellan oss och det var sååå mysigt, var längesen hon sov mellan oss nu. Så jag har legat och hållt om henne hela natten, underbart!


Blir att ha en till innedag då smhi varnar för att bilister ska stanna hemma, å lär ju inte ta en promenad med snuttan i detta väder, hua bua. Men vi får leka massor å sova ikapp lite förlorad sömn från natten. Å i förrgår natt så sov hon hela natten, undra hur det kan vara så olika från natt till natt??



Nä nu ska jag åyssla vidare med mina julkort, håller på att göra egna :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh vad roligt.. vi håller också på med våra kort.. kommer att bli mysigt..

=)

2008-11-24 @ 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback