Torsdag

Snart är det fredag å helg igen, veckorna går verkligen fort.

I helgen kommer lillebror hit och ska vara här hela helgen, så det ska bli roligt! :)
Måste vi ta och hitta på något med han, tänkte åka till leklandet men vi får se vad han vill, lite lär han ju få bestämma. Skulle vara roligt att åka till fjärran och bada oxå, för det skulle nog Aurora älska med tanke på att hon blir helt vild så fort hon ser vatten, så det finns lite saker att fundera över. Något roligt ska vi då allt ta och hitta på hela helgen medan mammsen är i stockholm :D


Pratar med Emmsan på msn nu och vi ska åka in till stan och kika lite på dollar å barnens hus. Å jag måste ha en julgran, paniiik!! Har en vit jävla julgran som vi hade förra året, men den e alldeles för kort, så den får stå i gillestugan. För det e verkligen snyggt med vit julgran men det är ju traditionellt med en grön så en sådan måste vi ha nu när vi har Aurora, tomte blir det oxå till julafton, ska veta redan i tid att det finns tomte som kommer till julen :) Hoppas att hon inte blir rädd bara, men risken e väl kanske stor, men hon gillar ju det mesta så jag tror hon bara kommer sitta å fundera på vad det e för något, haha. Måste dessutom köpa en rosa julstake till Auroras rum.. Ja ni läste rätt, en rosa, såg den på rusta och den va bara sååå söt och klart att hon måste ha en rosa, hehe. Som alltid, jag måste sluta med mitt rosa, men de går inte, är ju så fint o så sött. Tur att hon får välja sina kläder när hon blir större, skämt å sido, rosa e fint. Hon har dock inte bara rosa, men säkert en 80 % iaf ;)



Idag kommer det en ego bild på mig, har lekt lite med webcamen på laptopen, alltid skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback