Trägen vinner

Äntligen så tar Aurora välling!
Efter att ha kämpat att hon ska ta välling i flera månader, enda sen hon va 6 månader,
så gör hon det nu! Trägen vinner!
Man får aldrig ge upp, även om jag snart var bra nära, vill man inte ha på 4 månader så kommer man nog aldrig att ta, men vips så tog hon den å dricker upp allt på nästan nolltid, haha. Nestle`s godnatt välling med havre är det som gäller, i tetrapack (Färdigblandad).  Endast den hon tar, men de gör inget, huvhudsaken hon tar den så hon blir mätt i magen å kan somna om.



Åååh vad skönt det var att sova en hel natt då, vart ju en helt annan människa under gårdagen. Så jag tackar mamma super duper mycket!! Såkalrt att Aurora dessutom sov bra hos mormor, vaknade bara 1 gång där. Men det brukar oftast vara så, när inte mamma (jag) är i närheten hehe. Så nu när jag vet att dte gick bra så kanske jag törs lämna Aurora själv hos mamma över en natt, men det får dröja lite lite till. Jag vill dessutom ha bil först, så om det är något så kan jag åka in på 2 röda, hehe.

Igår var jag på stan efter jakt på tjockare tröjor till Aurora, men det fanns ju nästan inga! Slutade med att jag köpte 3 munktröjor på killavdelningne på H&M, vart dock trista färger (Grön, brun & Grå). Men huvudsaken att dom fyller sin funktion och värmer, så får det vara i vilken färg som helst sen. Jag skulle inte ha nå mera kläder då jag har shoppat alldeles för mycket av det nu, har ju typ rensat ut garderoben och köpt allt nytt + kappa. Men jag hittade ju såklart en skitfin lång tröja som man har till leggings som va rosa å vit randig med glitter och ett spänne vid magen, å hög hals + ett par mörkblåa jeans, så jag kunde inte låta bli. hehe.

Köpte även världens sötaste tomteklänning med förkläde + tomteluva på som Aurora ska ha på julafton, haha den var sååå söt så jag vill ha julafton nu nu nu! Kommer att lägga in en bild på den under dagen. Men nu ska jag gå och lägga Aurora så hon får sova sin förmiddagslur.


Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback