.:Fredag:.

Yepp då var det fredag och har haft fullt upp precis hela dagen, dock skönt. Dagen började med att jag tog en fika hos Irene (mickes pappas dam) som hade bakat kladdkaka med smällt mariannecola och marshmallows, tog saft att dricka till det då jag inte är så förtjust i kaffe, mycket gott var det! Sen åkte jag och handlade lite med Emma och efter det så bar det in till mammsen i stan där det skulle spelas lite kort (chicago) med familjen, å vem vann? Jag såklart, så jag vart en peng rikare :) Sen fick jag tips om att dom hade nya billiga barnkläder på folkets hus i bomhus under helgen, så jag å mamma åkte dit och shoppade lite. Jag köpte jättesöta byxor med nå fickor på i fram samt volang på rumpen, köpte både i rosa och lila, sen ny pyjamas, 3 nya tröjor och så nå mer som jag inte kommer på nu, mamma köpte julklappar. Jo själv köpte jag mig ett par mjukis byxor, japp i barnstorlek, kan faktiskt ha storlek 170 :) Iaf på dom, kan inte påstå att jag har provat så myckde annat i 170, haha.

Efter shoppingen så åkte jag hemåt till skutskär igen för att möta Micke & Rob på prix där vi skulle handla en massa till tacosen, för vi skulle äta det tillsammans med Rob & Jennie samt Emma, Peter å lilla Savannah. O så kollades det lite på hockey, men de gick inge bra för AIK, hihiihhiih :-) Det var iaf en super trevlig kväll med sällskap och god mat!


Imorrn kväll kommer brorsan och en kompis till honom hit för att spela lite poker med oss, så då ska jag även se till att bli en peng rikare, blir större insats då så det gäller att spela skärpt, för bror är en dålig förlorare så det är alltid extra roligt att vinna över honom ;)

Nu ska jag kika på " reprisen" av idol så man får se hur de gick, man får ju inte missa de, hehe. Är hela tiden påväg att öppna aftonbladet för att läsa lite nytt skvaller, men i samma stund så kommer jag som tur är på att där står det säkerligen vem som fick lämna, o då blir dte inte lika roligt att kolla, så får vänta med å läsa aftonbladet tills imorrn, hehe.




Kommentarer
Postat av: Elisabet

skoj o spela poker =)

2008-10-25 @ 23:01:45
Postat av: Emma

Herregud vad hon växer...

2008-10-27 @ 00:11:01
URL: http://angelkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback