Impuls Köp

Idag bestämde vi oss för att vi skulle åka till valbo en sväng och kika lite, fördriva lite tid.
Men det var aspackat med folk så det knappt fanns en parkering, så vi bestämde oss ganska fort att vi åker hemåt istället. Inge roligt heller att kika omkring när det e såå mycket folk, man blir bara en yrhöna. Sen kom vi på att det var helgen efter löning så det förklarade ju folkmassorna :D
Vi gick up ptill onoff en sväng för att säga hej till Mange som jobbar där, vi kika omkring lite tills han vart ledig och då kom vi fram till kamera hyllan. Så vi impuls köpte en digital kamera i märket nixon & färg (behöver ni ens fråga?) hehe.
ROSA såklart. Har egentligen behövt en kamera sen 17 januari då Aurora föddes men har helt enkelt inte blivit av, har ju knäppt med mobilen och det har fått dugit. Men det blir ju helt klart bättre bilder med en riktigt kamera så nu ni mina trogna läsare, nu blir det finare bilder på min älskade dotter :) Trodde dock aldrig att baby skulle gå med på en rosa kamera, för det är ju inte bara jag som ska använda den. Men han kollade bara på mig och sa (Ja du får ta den i rosa), tack tack log jag =)


Har nyss lagt Aurora för en liten middagslur så hon orkar busa hela kvällen lång sen, enda till kl 21, för det är den tiden som hon går å lägger sig för natten. Håller även på med mat, blir potatisgratäng & vitlöksmarinerad fläskfile och sallad såklart, här är det inte en middag utan sallad/grönsaker och så ska det förbli. Aurora ska få lära sig från början att man oxå äter antingen en sallad eller lite grönsaker till middagen. Viktigt tycker jag.


Nä nu börjar gratängen att bli klar så måste kila iväg å steka lite fläksfile`er.
Ha en trevlig lördag på er gott folk.


Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe ja jag tror det.. Nu i natt så har min bebisl egat och tryggt på mina revben hela natten så nu är jag något öm där :P

2008-10-05 @ 11:54:06
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elisabet

skoj med kamera ju =) lättare o knäppa med än mobilen =)

2008-10-07 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback