Nytatuerad :)

Jaa då var man äntligen nytatuerad så nu står det Aurora på min handled, mycket fint.
Jag som har varit sååå nervös för att det skulle göra alldeles för ont, som många säger att det gör där. Självklart så är ju det oxå individuellt och jag har ganska hög smärtgräns, mina andra tatueringar har inte gjort särskilt ont, bortsett från den på vaden, för den var inte att leka med.

Men det gjorde faktiskt inte ont, så jag har varit nervös och haft nervös mage på morgonen, heelt i onödan, hehe.
Eller jag ska erkänna att det stora A gjorde faktiskt riktigt ont, men resten kändes inte. Tatueran visste om detta så han började baklänges, asså med det lilla a:et och sen när vi kom till det stora så sa han, nu kommer det att kännas lite mera så därför sparade jag de till sist. Vilket jag tyckte bara var bra för då var man ju redan halvt bedövad =)

Nu är det gjort iaf och jag är sjukt nöjd, å det är huvhudsaken.

Såhär ser den ut, observera att den e nygjord å inte läkt ännu, samt att tatuerarens pennfärg sitter kvar bakom å linjerna han gjorde för att få den på mitten.



Kommentarer
Postat av: Anonym

den va fin. ja har oxå gjort på handleden. ja tyckte de gjorde skiiiit ont! ehehe men min sitter längre ner..

2008-10-20 @ 19:24:33
URL: http://zannski.blogg.se/
Postat av: johanna

Jättefint.

Vart gick du?

2008-10-20 @ 20:05:37
Postat av: Elisabet

sådär ja nu är det gjort =) kostade?? fint ju

2008-10-21 @ 08:24:56
Postat av: Elisabet

vill med ha men kommer nog aldrig våga.. priset var inte farligt

2008-10-21 @ 10:23:00
Postat av: Elisabet

hat två namn o skriva.. ja vi får se... hua.. hehe

2008-10-21 @ 11:20:45
Postat av: Elin

Jo det där med att man ska ha ljud runt omkring bebisen vet jag men man ska ju inte ha överdrivet högt heller.. Sen så ringde soc till mig idag och sa att jag inte får någon 2:a för dom tycker att jag kan bo i min 1:a tills bebisen är mellan 2-3 år för innan dess så sover bebisen i samma rum som föräldrarna. Alltså dom kan ju inte ha den blekaste om hur det är att bo med barn och att man vill och måste få komma undan ibland som t.ex. när bebisen sover i sovrummet och man får komma undan i vardagsrummet, men det tycker inte dom.. Jag är skitsur över deras beslut och funderar på att överklaga det.

2008-10-21 @ 22:28:23
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback