Subaru Impreza WRC

Yeah, jag har köpt mig en alldeles egen bil till bilbanan, givetvis så vart det som rubriken lyder, en Subaru Impreza WRC! Det är och förblir min drömbil. Men just nu så får jag glatt nöja mig med en "subba" till bilbanan, men lika glad är jag för det :)

Här kommer det en bild på min fina bil som jag ska spöa mickes bilar med, å det kommer jag att göra! För min bil är fyrhjulsdriven och det är inte hans, det innebär att jag kan gasa på mera i kurvorna å han måste bromsa in, haha :)

(Ja den va sådär "dyr", men en subaru får kosta vad den vill)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

men nu kan du klå grabbarna =)

2008-10-22 @ 07:27:17
Postat av: Madelene

Jajjemen och då kommer dom att skämmas när dom för spö av en subba, när micke har både porsche, ferrari osv, hihi :)

2008-10-22 @ 08:14:51
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback