Rubrik ?

Tänk att det kan vara så svårt att skriva en rubrik ibland, som egentligen borde vara ganska lätt. Idag blir det ingen rubrik för det är stillestopp i skallen.

Mormor fick åka hem från sjukhuset igår, så det känns skönt att hon finns på hemmaplan igen :)

Vad har hänt i helgen då tro?
I lördags var vi på stan och shoppade lite, köpte bl.a den fula fotsacken till vagnen, haha. Men den värmer ju lillstumpan så huvhudsaken det, sen så beställde vi åkpåsen på samma gång, får se när den kommer. Betalade den på en gång så är det bara att hämta den när dom ringer. Sen så köpte jag en jättemysig å skön filt till Aurora på samma gång när vi endå var inne på pyret och spenderade lite money. Fast hon har den mer som en snutte i vagnen än filt, så hon tyckte nog oxå att den var supermysig :)

Igår var jag återigen på stan, då med mammsen & pappsen. Jag behövde inhandla en helt ny garderob åt Aurora så det gjorde jag igår, hon hade typ ingenting i storlek 74, och det är nästkommande storlek. Så nu köpte jag byxor, body, tröjor, klänning, strumpor m.m. Å när man endå köper en ny garderob så kan man ju passa på att rensa den gamla, vilket jag gjorde igår kväll, jisses vad ungen har haft kläder!! 1 hel jäkla kartong med kläder som hon inte längre kan ha, hehe.


Idag ska det komma en firma och kika på badrummet och göra en offert, ska bli intressant att se vad det kommer att kosta för att få badrummet snyggt, för snyggt är precis vad det kommer att bli :)


Nä nu ska jag duscha å pyssla med lite annat, hörs då


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ja de växer de små rackarna =) Hoppas ni hittar en bra firma =)

2008-09-09 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback