25 års present!

Jag har fått min fina 25 års present i förskott utav mamma & pappa samt storebror!
Har länge önskat mig en ny cykel å speciellt nu när jag vill kunna cykla med Aurora, då ville jag inte ha min mountanbike som jag haft i flera flera herrans år, den sålde jag dessutom häromdagen :D

Så här kommer den en bild på min kanon fina cykel, enligt mig :) I love it och den e så skön att cykla på.


Självklart så premiär cyklade vi idag och såhär såg det ut!
Aurora älskade verkligen att cykla och hon vakna från sin vilostund nu så vi ska snart bege oss ut på en liten tur innan vi ska åka till mormor på 75 års kalas :)






Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ska köpa hjälm till Klas imon.. funderar på en till mig själv med så blir Hanna nöjd :)

2009-04-26 @ 20:06:32
Postat av: Elisabet

Ska köpa hjälm till Klas imon.. funderar på en till mig själv med så blir Hanna nöjd :)



Min mormor blir 93 i år :)

2009-04-26 @ 20:07:37
Postat av: Madelene

Ja vi sa så idag oxå att vi med måste ha hjälm, annars kommer dom ju börja fundera sen varför dom måste ha och inte vi, å sen är det ju alltid bra att ha hjälm oxå ifall man skulle cykla omkull.

2009-04-26 @ 20:08:50
URL: http://Tanteluttan.blogg.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback