Doktor

Jag måste nog ta och en ringa en doktor idag :(
Mår inge bra alls och har skitsvårt att andas, låg vaken till kl 03 för jag va livrädd att somna, trodde direkt att jag skulle sluta andas i sömnen då. Vid 3 tiden så orkade jag nte motstå att rullgardinen åkte igen så jag fick iaf sova 3 timmar, vilket var mycket skönt. Men så obehagligt när man knappt får luft, jag känner att det tar stopp vid strupen och till råga på det så har jag världens hosta oxå, skulle inte förvåna mig om jag hostat sönder lungorna eller åkt på lunginflammation för det gör så jäkla ont när jag hostar, i både hals & lungor. Skulle ta min astma medicin (bricanyl) inatt oxå för att underlätta andningen, då jag upptäcker att den första var typ slut å sedan hade datumet gått ut, Jippie tänkte jag! Man borde ju kolla så att det finns kvar i bricanylen då det är ganska viktigt, men då jag knappt behöver ta den så glöms det lätt bort. Tar bricanyl max 3 ggr om året då jag har ansträngnings astma å jag tränar sällan. Skulle jag träna skulle jag behöva ta den både före och efter. Så jag ska nog ringa efter en läkartid efter att jag lämnat Aurora på dagis, hon är pigg nu och bara lite lite snorig så hon får gå på sin inskolning idag, sista veckan utav inskolningen, men det går bara bra. Denna vecka ska jag lämna och från imorgon så ska hon prova att sova där.

Idag måste jag även göra en tårta och baka en massa, bl.a kanelbullar. Älsklingen fyller ju år i morgon :) Sen är det jag som fyller 2 veckor efter det, 25 bast :) Längtar till min 25 års fest! Skåål & röj =)

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hoppas att dr kan hjälpa dej :) lycka till med bakandet

2009-04-21 @ 08:52:51
Postat av: ankan

uuscha lät inge vidare..

Hehe du blir ju gammal kärring=)

Lär kaffet snart=)när ni blivit frisk.

Hampus har oxå vart sjuker=(

2009-04-21 @ 09:41:37
Postat av: Anonym

2009-04-21 @ 10:43:24
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gratulera gubben då :D Och hoppas du får bli frisk snart..

2009-04-21 @ 10:44:15
Postat av: Elisabet

Ja snart är det dax för party.. hehe .. Får se om ja lyckas komma dådå, men det ska nog inte vara några problem.. har ett kalas på dagen med.. ett 2-års kalas :) Ett av prematur barnen fyller år - vi som träffas då o då..



GRATTIS MICKE PÅ DIN DAG IMON ;)

2009-04-21 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback