Dubbelpass

Det kan man säga att jag har imorgon. Så det enda jag ska göra imorgon är att jobba :)
Ska nämnligen jobba kl 8 - 20. Dag på hotellet och kväll på björkegrenska

Det enda tråkiga med det är att jag inte kommer att träffa Aurora nånting :( Jag får iaf en liten mys stund med henne imorrn på morgonen innan jag åker och lämnar henne på dagis, så den ska jag ta tillvara på och hoppas att hon vaknar på puss humör! Sen när jag kommer hem runt 20:30 imorrn kväll så sover damen. Men vi är ju lediga fredag, lördag & söndag så tid finns att leka å busa å mysas på =) Jag jobbar iofs på lördagen men vi hinner att leka både före å efter :)

Idag har jag provat brudklänningen igen och den e så gott som färdig, den blir klar på fredag. Nice :) Sen får den gömma sig i garderoben ett bra tag innan det är dax, men tiden går fort (inbillar mig det iaf) hehe. Den är iaf super duper fin and i love it! Vill ha den nu nu nu nu nu :)
Efter jobbet så tog vi en promenad med Jennie & Rob och den lilla sötnosen Isidor, man blir ju bebis sjuk igen när man ser en sådan liten sötnöt..Men vi, eller jag (då jag bara kan tala för mig själv) vill vänta ett tag till innan det blir påökning här, hehe. Här ska det jobbas o donas före. Vi hinner.

Pappsen kom hit på eftermiddagen så då åkte han å jag och hyrde ett släp på preem, det var på tiden att ta tag i trädgården och åka iväg med en massa trädgårdsavfall så som ris, löv & trädet som blev i ex antal bitar. Micke sågade ju nämnligen ned vårat äppleträd på baksidan så nu är det helt borta och damen fick en störra gräsyta att springa å leka på, blev mycket bättre. Trädet var ju iaf dött å bara hängde över hela gräsmattan på baksidan, men nu är det borta och det blev kanon fint! Stormen som va i höstas förstörde ju trädet :( Stormen knäckte det nästan på mitten. Fast jag tycker att det blev mycket bättre nu när det e borta och vi har ju endå ett äppelträd på framsidan så kan endå äta äpplen i sommar :) Blev iaf 2 vänder med fullt släp, och då fick vi kanske bort hälften :D Så lär göra samma sak snart igen. men vi ska då ta det tidigare på en dag så man hinner med allt.

Nä nu ska jag sova så jag orkar med mitt 12 timmars pass imorgon, pengar :)

Kommentarer
Postat av: Katrin

Nämen har Rob fått en bebis? när dåå? och gick allt bra?

2009-04-28 @ 23:31:30
Postat av: Elisabet

Hoppas de går bra o jobba :)

2009-04-29 @ 09:10:16
Postat av: Madelene

Katrin ~ Japp, han fick en bebis i torsdags den 23 april, en liten pojke som heter Isidor och allt gick bra :)

2009-04-29 @ 20:20:18
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Thina

Nej jag har inte det efternamnet :) Men Tobbe och Thomas har :) Dvs brödern mina

2009-04-29 @ 23:13:35
URL: http://thinajonas.blogg.se/
Postat av: Thina

Ja precis! Men tog bort den kommentaren, vill inte skriva ut mitt efternamn över internet :)



Antog att det var Thomas du kände igen när du skrev :)

Tack så mycket! Hon växer så de knakar, snart är hon vuxen! :P

2009-04-30 @ 12:29:24
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback