Nyvaken :)

Fan det var hundra år sedan som man var nyvaken vid dne här tiden :D
Det är dock andra gången som jag e nyvaken, klev upp med Aurora i morrse och lämnade henne på dagis till kl 9, sen åkte jag hem och la mig i sängen och somna direkt, sovit såååå skönt! Det e så skönt att sova :)

Nya jobbet ringde mig för en stund sedan, jag ha rju intro där på måndag samt tisdag. Men det är ju en röd dag på måndag som inte jag alls har tänkt på och inte chefen heller, fören nu hehe. Så vi ändrade intron till tisdag & onsdag istället. Mitt schema var dessutom klart så det får jag även på tisdag! Superkul, roligt med schema :)



Nä nu ska vi ta och damma våran gillestuga, antar att vi säkerligen lär damma den en sisådär 10 ggr innan det är helt rent, micke har redan dammsugit där flera ggr, vilket knappt syns, hehe. Så det blir att damma precis allting, i varenda hörn och sen moppa golvet å ta fönstren med, så vi höres :D

Kommentarer
Postat av: Elisabet

ja ibland behövs de många många ggr...



ja visst e de skönt o ha schema ;)

2009-04-09 @ 07:49:59
URL: http://elli76a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback