Sjuker :(

Jag vakna upp igår och var tokförkyld, jag trodde att jag drömde först.
Kände dock inte efter så mycket, tog en alvedon och åkte till jobbet. Kan säga att det verkligen var en pain in the ass att jobba igår, jag vet inte hur många svett å svimattacker jag fick. Jag stod iaf ut dagen men var som ett slagt när jag kom hem. Eller det var 1 avresa kvar när jag frågade den som jag jobba med om de var okej att jag åkte hem, vilket det var :) Micke är fortfarande dålig och har ännu skitont i magen, så han borde ringa en läkare tycker jag. Men han gruvar sig alltid för det och ska avvakta i sista sekund. Så de visar sig om han ringer någon eller inte, jag tror på inte!

Aurora är iaf mycket bättre, otroligt vad fort det kan gå över på barnen, medan en annan är som slagt i 1 vecka.
Nu vill damen ha hjälp med att få i sig filen, de mestahamnar utanför när hon äter de själv :D

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Krya på er du o micke.. Tur lillan iaf blev bara då =) ja det är inte alltid lätt att somna när man glömt att uppd om hur det gått för er.. hehe nejdå skoja bara.. men roligt o läsa om det iaf.. hoppas nu räkningen inte blir för dyr.. men de e ju som du skrivet, hus=ovetande räkningar.. gäller o ha pengar i bakfickan jämt

2009-04-20 @ 09:41:15
Postat av: sabina svarar

Jag avfärgade det, så jag kunde bli ljusare. Men jag skulle inte bli direkt blond, utan mörkblond och det är ju typ som brunt. Det gick inge vidare, så jag köpte min vanliga färg, så nu är jag chokladbrun igen. Hehe. Men jag håller med dig, jag trivs nog mest i brunt ändå.

2009-04-20 @ 12:03:05
URL: http://sabinaal.blogg.se/
Postat av: sabina

Ja, så himla bra!

Hmm, beror lite på. Jag har inte gjort nåt på jättelänge, så jag har glömt lite. Men hur vill hon ha den då?

Puss!

2009-04-20 @ 19:02:51
URL: http://sabinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback